Toimitusehdot


YLEISTÄ 

Verkkokaupan tuotteita myy Fair Tales / Tinratek, y-tunnus 2719666-4.

Myymme tuotteita täysi-ikäisille henkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät kulloinkin voimassa olevan arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja postikulujen muutoksiin. 


TILAAMINEN

Tuotteet tilataan verkkokaupan kotisivuilla siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö kassapalvelussa.

Kaikki tilaukset vahvistetaan sähköpostilla, jossa ilmoitetaan tilatut tuotteet, tilauksen hinta sekä toimituskulut. Tilausvahvistuksen saaminen edellyttää sähköpostiosoitteen ilmoittamista tilauksen yhteydessä .

Asiakas sitoutuu jokaisen tilauksen yhteydessä tutustumaan voimassa oleviin toimitusehtoihin ja hyväksymään ne.


MAKSUTAVAT

Tuotteet ja niiden postikulut maksetaan tilauksen yhteydessä. Verkkokaupassa voidaan maksaa seuraavilla maksutavoilla:

Nordean, Osuuspankin, Danske Bankin, Aktian, Nooan, paikallisosuuspankkien, Säästöpankkien, Handelsbankenin, S-Pankin ja Ålandsbankenin verkkopankeissa. 

Maksaminen tapahtuu Verifone-sivuston kautta.

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Verifone Finland Oy (0943819-9) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Verifone näkyy maksun saajana. Verifone Oy:llä on maksulaitoksen toimilupa.


TOIMITUSAJAT

Arvioitu toimitusaika on 2-5 päivää.  (Arvioitu toimitusaika tarkoittaa sitä aikaa, jonka sisällä tuotteet lähtevät varastostamme.)

TOIMITUSTAPA JA TOIMITUSKULUT

Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Toimitamme tilaukset postitse, pienemmät tilaukset kirjeenä kotiin, suuremmat paketit postitoimipaikkaan.

Toimituskulut Suomeen 5,20 €.


PERUUTTAMISOIKEUS

Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän peruuttamisoikeus tilatun tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteiden palautuksesta aiheutuvista postikuluista vastaa asiakas.

Peruuttamisesta on ilmoitettava myyjälle sähköpostilla osoitteeseen info.fairtales@gmail.com ja tuote/tuotteet on palautettava viimeistään 14 päivän kuluessa.

Palautusoikeus koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Jos palautettua tuotetta on vastoin ostajan laissa säädettyä huolenpitovelvollisuutta käytetty, on yrityksellä oikeus periä arvonalennus aina tuotteen täyteen hintaan saakka palautuskuluineen.

Liitä palautuksen mukaan seuraavat tiedot:

      - nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi

      - tilinumerosi

      - kopio Fair Talesin tilausvahvistuksesta 

Palautusosoite: Tinratek, Rusthollinkatu 8 B 7, 32200 Loimaa

Emme vastaanota asianmukaisesti peruuttamattomia palautuksia.

Kun palautus on hyväksytty, maksu palautetaan samalla maksutavalla, millä se on suoritettu.


ONGELMATILANTEET

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä viipymättä sähköpostilla tai postitse.

Ilmoitus virheellisestä toimituksesta tai viallisesta tuotteesta on tehtävä 14 päivän sisällä tuotteen vastaanottamisesta.

Jos paketti on vioittunut postissa, on tuotteesta tehtävä välittömästi reklamaatio postiin.


RIIDAN RATKAISUMENETTELY

Jos kauppasopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistuksi osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).


MUUTA

Pidätämme oikeuden toimitusehtojemme muutoksiin. Asiakkaan on ennen tilaustaan tutustuttava kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin ja hyväksyttävä ne.

Fair Tales käsittelee kaikki asiakastiedot täysin luottamuksellisesti.

Fair Tales sitoutuu olemaan luovuttamatta asiakastietoja kolmannelle osapuolelle.


TIETOSUOJASELOSTE 25.5.2018


Rekisterinpita?ja? ja sen yhteystiedot

Tinratek (y-tunnus: 2719666-4)

Rusthollinkatu 8 B 7

32200 LOIMAA

info.fairtales@gmail.com


Mita? tietoja asiakkaasta kera?ta?a?n?

Asiakasrekisteriin tallennetaan asiakkaan etunimi, sukunimi, katuosoite, postinumero, postitoimipaikka, maa, sa?hko?postiosoite, puhelinnumero, asioidessa ka?ytetty kieli, asioidessa ka?ytetty valuutta. Yritysasiakkaalta tallennetaan lisa?ksi yrityksen nimi, y-tunnus ja alv-tunnus.

Lisa?ksi verkkokaupan tilaustietoihin tallennetaan asiakkaan tilauksen yhteydessa? antamat tiedot, kuten tilauksen tuotesisa?lto?, maksutapa ja toimitustapa.


Mihin henkilo?tietoja ka?yteta?a?n?

Henkilo?tietoja ka?yteta?a?n:

  • Asiakassuhteen hoitamiseen
  • Tilauksen toimitukseen ja ka?sittelyyn, seka? arkistointiin
  • Markkinointitarkoituksiin

Henkilo?tietojen ka?sittelyn oikeusperusteena on sopimus, suostumus tai oikeutettu etu.

Henkilo?tietojen ka?sittelyssa? on huomioitu 25.5.2018 alkaen noudatettavan EU:n tietosuoja-asetuksen asettamat vaatimukset.


Kuinka kauan henkilo?tietoja sa?ilyteta?a?n?

Sa?ilyta?mme henkilo?tietoja niin kauan kuin on tarpeellista rekisterin ka?ytto?tarkoitusten toteuttamiseksi.

Lisa?ksi joitain tietoja voidaan sa?ilytta?a? kauemmin niilta? osin kuin se on tarpeen laissa asetettujen velvollisuuksien, kuten kirjanpitoa ja kuluttajakauppaa koskevien vastuiden hoitamiseksi.


Tietojen luovutus kolmansille osapuolille

Luovutamme henkilo?tietoja logistiikka- ja maksupalveluyhteistyo?kumppaneille verkkokauppamme toiminnan mahdollistamiseksi.


Asiakkaan oikeudet 

Asiakkaana sinulla on seuraavat oikeudet:

  • Tarkistusoikeus
  • Oikaisuoikeus
  • Oikeus peruuttaa suostumus
  • Poisto-oikeus